värivaihtoehdot ja mikä muu siinä on hyvää siihen Sikaan verrattuna.

Donna 28

MS-polymeeri on käsittääkseni kehitetty PU-massan korvaajaksi.Donna 28 kirjoitti:Tevisu kerropa vähän lisää tuosta MS-polymeeristä. Minua kiinnostaa lakkaamisen ohella
värivaihtoehdot ja mikä muu siinä on hyvää siihen Sikaan verrattuna.![]()
Donna 28![]()
Koetin kuukkelillalöytää tietoajamyyntiä Saban massoille, mutta en löytänyt. Mistä sitä saa? Sikaa kun aina oon käyttänyt.tevisu kirjoitti: Itse olen saumanut äskettäin 35 metriä tiikkirimoitusta ja tein sen Saban MS-polymeeripohjaisella massalla, johon kuuluu oma primeri. .
Aiemmin jo totesin, että mielestäni sikafleksin massa ovat yliarvostetuja ja kalliita muihin verrattuna.veskuh kirjoitti:Mites muuten noi Würthin massat? Yli puolet halvempia kuin Sika?
itseasiassa puhuin puutaheinää... tällä massalla on saumattu erään Family Cruiserin ajohytin/kannen saumoja joita on lakattu päälle Unicalla ja hyvin kuivui myös sauman päältä kuivassa hallissa, +15 lämpötilassa...rickenbacker kirjoitti:Sika 290DC:tä on tullut käytettyä jonkin verran, pari viimeistä projektia kuitenkin vedetty Casco Marin & Teknik 4066 -massalla. Hiottavuus samaa aivan samaa luokkaa kuin sikallakin. Nämä on öljyttyjä kohteita, eli jääneet lakkaamatta, joten en tiedä vielä eri lakkojen soveltuvuudesta tämän massan kanssa...
http://www.cascofi.dk/_upl/pdf/4061%20M ... Teknik.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;