Kunhan heräätte vappuaamuun niin vastaisitteko kysymykseeni.
Sellaista, että voiko epoksia "vahvistaa" eli "jäykistää" eli tehdä kunnon tökökkiä siten, että sekoittaa siihen oikein hienoa sahanpurua? Piituhkaa kait se pitäisi oikein olla, mutta mistä minä tähän hätään sitä saan. Nauhahiomakoneesta tulee todella hienoa purua ja ajattelin kokeilla, että josko se toimisi.
Mitä mieltä olette?
Epoksiliiman vahvistaminen sahanpurulla?
-
- Jape
- Viesti:
Hyvin käy sahanpuru. Hiomakoneessa se pöly on niin hienoa että seoksesta ei tule puun väristä, mutta jos värillä ei ole väliä niin sitä vaan sekaan.
Minä käytän paljon vannesahan purua, se on just sopivan ohutta että sillä saa tasaista massaa, mutta kuitenkin niin karkeaa että puun väri säilyy.
Epoksin käyttöohjeissa sanotaan ettei saisi käyttää syttymisvaaran takia, mutta kyllä se ihan yhtälailla voi pelkkä epoksikin syttyä ollessaan paksuna kerroksena.
Minä käytän paljon vannesahan purua, se on just sopivan ohutta että sillä saa tasaista massaa, mutta kuitenkin niin karkeaa että puun väri säilyy.
Epoksin käyttöohjeissa sanotaan ettei saisi käyttää syttymisvaaran takia, mutta kyllä se ihan yhtälailla voi pelkkä epoksikin syttyä ollessaan paksuna kerroksena.
- asillanp
- Viesti: