MARITIM ASIAKASPALVELU

Yleistä keskustelua puuveneisiin liittyvistä asioista.
Avatar
raimå
Viestit: 859
Liittynyt: 26.05.2006 1:25
Paikkakunta: Helsinki

MARITIM ASIAKASPALVELU

Viesti Kirjoittaja raimå » 23.06.2008 16:13

Kävipä tälläinen tarina juhannuksena, joka pisti kovasti miettimään minne tulevaisuudessa laittaa rahansa...

Viime vuonna Maritimista ostettu Attwood 500 merkkinen pilssipumppu sanoi vuoden käytön jälkeen sopimuksen irti. Okei, olihan siellä pilssissä skeidaa silloisen rempan jälkeen mutta ei sen pitäisi aivan heti pumpun tiivistyksestä läpi mennä kun ei mene vesikään.

Sain veneen tänä kesänä veteen perjantaina ja olin jo torstaina käynyt Herttoniemen Maritimissa ostamassa uuden pumpun. Silloin kysyin hieman varttuneemmalta myyjältä onko normaalia että Attwoodin pumput sanovat sopimuksen irti vuoden jälkeen. Hän vastasi erittäin tietoisena "ei todellakaan, laatukamaa ovat". Noh, luotin ammattilaisen tietoon ja ostin samanlaisen pumpun uudestaan.

Perjantaina sain veneen veteen ja tiesin pienestä vuodosta akselitukin alaosassa, jota varten erityisesti halusin että pilssipumppu on täysin kunnossa. No, kaikki muuten kuosissa juhannuksen veneilyjä varten mutta pilssipumppu ei työntänyt vettä ulos asti rööristä (n.50cm nostokorkeus). Samanlainen pumppu jaksoi koko viime kesän pumpata kunnon paineella vedet laidan yli. Latasin akun täyteen ja tsekkasin liitännät. Ei parannusta, pumppu vain ei jaksanut nostaa tuota säälittävää matkaa ulos...

Hikikarpalot nousivat otsalle kun lauantai aamuna olisi tiedossa ensimmäinen pidempi merimatka ja kaupat kiinni pyhien ajan. Onneksi oli kuitenkin käytössä vanha käsikäyttöinen pumppu, jolla päätimme pärjätä reissun ajan.

Reissu meni muuten ihan hyvin, mutta oli suhteellisen ärsyttävää herätä 3 tunnin välein yöllä tyhjentämään pilssiä käsin vedestä. Ei vene yön aikana uponnut olisi vedentulon takia mutta säilytysloosseissa olevat tavarat olisivat kastuneet pahasti.

Tänään sitten marssin asiantuntevaan Maritim tavarataloon ja kerroin asiaan samaiselle myyjälle. Erittäin vittumaisen asenteen lisäksi kaveri vain kommentoi että pyydä kassalta lappu, pumppu lähetetään tukkurille tarkistettavaksi. Sanoin että ei se nyt aivan riitä, pumput ovat viallisia ja sen takia juhannusreissu meni tavallaan pipariksi. No kaveri kommentoi mukavaan tyyliinsä asiantuntevasti että "ai sulla on puuvene, no sulla pitäis olla tottakai isompi pumppu". Silloin kärähti meikäläisellä niin pahasti että voi voi! Kuinka ammattitaitoinen myyjä on kyseessä jos hänen mielestään puuveneissä pitää olla isompi pilssipumppu? Eikö hänen mielestään riitä että pumppu sylkee yli 30l. minuutissa ulos? Ja kysehän ei ollut siitä vaan siittä että heillä on paskalaatuisia ja viallisia pumppuja myynnissä! Ei häntä ei tippaakaan kiinnostanut että jonkun vene saattaa upota heidän viallisten pumppujen takia...

Pisteenä iin päälle toinen "asiantunteva" myyjä kertoi ettei voi antaa rahoja pumpusta takaisin koska ei ole kuittia. Ja tyypit muistivat itsekin että olin tehnyt kaupat torstaina. Pyytäessäni toimitusjohtajan yhteystietoja reklamaation jatkamiseksi kaveri sanoi että "no se just on sanonu meille että rahoja ei saa antaa takaisin ilman kuittia".

Näin "ammattitaitoista" asiakaspalvelua saa harvemmin nykypäivänä. Kiitos teille Maritimin veneilyn ammattilaiset!

Terveisin.

Rami Lappalainen
Puuveneilijä - jolla on liian pieni pumppu...
http://fiskaritupuna.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

jomppe
Viestit: 28
Liittynyt: 01.04.2007 23:26

Viesti Kirjoittaja jomppe » 23.06.2008 19:54

Onpa tehnyt itsekin mieleni aloittaa keskustelu samasta aiheesta. Itselläni ei tosin ole mitään kyseisestä puljusta ostettua hajonnut, mutta se asiakaspalvelun taso! Kuinka kellään voi olla varaa pitää niin vittumaista asennetta yllä kuin Hertsikan Maritimin henkilökunnalla? Aina kun sieltä lähtee, niin tuntuu että myymälän henkilökunta jää sinne nauramaan asiakkaalle joka ei tiedä mistään mitään. Itse vien rahani nykyään mieluummin Us-Partsiin ja Puotilan Color Tradingiin, jossa on varmasti koko Etelä-Suomen paras palvelu.

Edit: Tulipa yks juttukin mieleen. Minulla oli kerran vanha lasikuituvene 70-luvulta, joka oli todella haalistunut kyljistään. Kyselin Maritimista aineita jolla saisin sen taas kiiltäväksi. 10 minuuttia myyjää etsittyäni hän vastasi jotain tyyliin: "eihän sellaista vanhaa paskaa saa hyväksi kuin maalaamalla." Marssin siitä suoraan Color-Tradingiin jossa myyjä hyvin auliisti esitteli sopivia vaihtoehtoja eri hintaluokista. Ja veneestä tuli todella hyvä.

Jude
Viestit: 914
Liittynyt: 07.03.2005 19:05

Samoi

Viesti Kirjoittaja Jude » 23.06.2008 21:04

jomppe kirjoitti: Itse vien rahani nykyään mieluummin Us-Partsiin
Tänään juuri ostin ruorin US-Partsista. Maritimistä en vaivautunut edes kysymään. Hinnat siellä on ollut sen verran suolasia ja palvelu on mitä sattuu.
Viimeksi muokannut Jude, 24.06.2008 8:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Harri
Viestit: 73
Liittynyt: 11.09.2003 17:28
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Harri » 23.06.2008 22:38

Tere,
olen jo usean vuoden kiertänyt Maritimit kaukaa. Käyn mieluummin Vestekissä tai Captain's shopissa tai ihan missä muualla tahansa kuin noissa asiakaspalvelun mallipaikoissa - negatiivisessa mielessä. Myyjien asenne on tragikoomisen välinpitämätöntä ja myynnissä olevat tuotteet alkavat olla samaa luokkaa. Tuttu osti sieltä "messinkisen" venttiilin joka ruostui.

Mile
Viestit: 1181
Liittynyt: 25.02.2005 11:44

Viesti Kirjoittaja Mile » 24.06.2008 7:41

Hertsikan Maritimista aivan samaa mieltä! Myyjiä siellä ei näytä asiakkaat kiinnostavan. ( no yksi käyntikerta siinä puljussa riitti, en voi siis haukkua kaikkia Herttoniemen M:n myyjiä) .

Mutta Lauttasaaren liikkeessä on palvelu ollut aivan hyvää, kerran jopa erinomaista, mutta sillä kertaa asialla olikin jo eläkeikää lähennellyt kaveri - olisiko sitten ollut piällysmiähiä - teki jopa tarjouksen josta ei voinut kieltäytyä keulapotkuria ostaessa - vaikka en taatusti näyttänytkään asiakkaalta joka olisi syntynyt tiukka dollarirulla hanurissaan.

Mutta eipä tässä kotimaan asiakaspalvelun yleisessä tasossa muutenkaan ole hurraamista! Ruokakaupan kassoilla likat juttelevat asiakkaista huolimatta keskenään, baareista ei enää löydy vanhan ajan herrasmiehiä oven suusta - nämä on korvattu nilkeillä joiden on pakko skinhead-tyylillään pilottitakeissaan esittää niin kovaa jätkää, niin kovaa jätkää. Ajan henki tuntuu olevan ettei asiakasta haluta palvella.

Ei siis mikään ihme jos meillä pian on palveluammateissa avulias ja ystävällinen pieni mustatukkainen kiinalainen! Jännä juttu, mistäs sitten duunia suomalaisille, kun palveluammatit valtaavat sellaiset jotka työn osaavat, ja kun teollisuuden työpaikoista viimeinenkin on Kiinaan joutanut.

Hyvää palvelua löytyy enää (yleensä) vain pienistä yrittäjävetoisista liikkeistä - joissa yrittäjä itse palvelee, ja ymmärtää leipänsä olevan kiinni tyytyväisestä asiakkaasta.

Ehkäpä syynä onkin palvelun "ammattilaisten" kuukausipalkassa - tasainen helppo tulo riippumatta siitä miten työnsä tekee, ei juuri houkuta lirkuttelemaan "vittumaisille asiakkaille, jotka tulevat häiritsemään -työntekoa" .

Mm. Herttoniemen Biliassa, kun olisin ostanut uuden nelipyöräisen ajoneuvon ( ei vulvaa) - ei myyjää löytynyt, tai eivät haluneet autoa myydä kahvitauoltaan ( kaikki samaan aikaan kahvilla) - onneksi silläkin kerralla ehti hyvin saman päivän aikana ajamaan kotikylän autokauppaan jossa kaupat tehtiin tyylillä : " miten voin auttaa " - "yks tommonen, värillä ei väliä - kitoosh"
Mile

Avatar
Vandrock
Viestit: 354
Liittynyt: 20.02.2005 22:27
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vandrock » 24.06.2008 8:05

Auto kannattaakin aina ostaa maalta. Sain ikivanhasta vaunusta 4000e enemmän, kun ostin uuden Joensuusta enkä Herttoniemestä. Kun uusi sitten alkoi pätkiä, Herttoniemen huolto ei saanut lopultakaan kuntoon. Mutta itäinen myyjäliike hoiti homman tyylikkäästi.

Tuttu espoolaisjohtaja hankkii XC90:nsä aina Seinäjoelta. Helsingissä pitäisi kuulemma ostaa parikymmentä kerralla, jotta saisi palvelua. Yksityisostajalla kun ei ole niin väliä.

Asiallisissa ja palvelevissa venetarvikeliikkeissä on kiva käydä. Marnelasta ja Turun Lukosta on vain hyvää sanottavaa.
Samalla veneellä vuodesta 1968
http://www.picturetrail.com/photos/vandrock

Avatar
Veli-Matti
Viestit: 7971
Liittynyt: 08.10.2003 21:59
Paikkakunta: Varjakka

Viesti Kirjoittaja Veli-Matti » 24.06.2008 8:48

Meillä kun Oulunseudulla ei ole palvelua kuin kolmessa putiikissa; Vene-Hyvönen, Pohmarin ja uusimpana Blue Marin. Olen asioinut Maritimin kanssa puhelimitse enkä voi valittaa palvelusta mutta Vestekillä on kyllä ehdottomasti paras palvelu mutta se ei nyt yhden ex-lappilaisen takia olekkaan samalla viivalla kuin muut puljut.
Suviveneet osti Vene-Hyvösen, jota muuten normiveneiljät kutsuivat Vene-Rosvoseksi, mutta sama vanhan norsu........aama siellä tiskin takana on eli homma ei muuttunut miksikään. Pohmarinkin vaihtoi omistajaa. Nyt on uudet isot toimitilat ja kova laajentuminen menossa mutta pojilla on homma vielä hakusessa. Toivottavasti saavat homman jalkeille ennen tulevaa talousnotkahdusta...
Blue Marin on uusin eikä siitä ole muuta kokemusta kuin ettei siellä mitään ostettavaa ole - tosin pulju on erikoistunut enemmän keppivenemiehiin.

Palvelu on kaikissa hyvää pl. Hyvönen silloin kun itse pääpiru on tiskin takana. Joskus pitää kertoa legendaarinen tarina siitä miten asiakasta kohdellaan kun hän ostaa hätäraketteja Hyvöseltä - tai koettaa ostaa sillä kauppa jäi ymmärrettävistä syistä tekemättä. Nuo edellä kuvatut tapaukset ovat aivan lastentarhakamaa...
Viimeksi muokannut Veli-Matti, 24.06.2008 10:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Veli-Matti

http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;


"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."

Avatar
raimå
Viestit: 859
Liittynyt: 26.05.2006 1:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja raimå » 24.06.2008 9:19

Oon kyllä samaa mieltä Milen kanssa palvelun tason heikentymisestä. Ainakin se kulminoituu täällä peilitalojen ja Nokialaisten kansoittamassa Helsingissä.

Outo juttu sinänsä että olen itse kiertänyt 11 eri työpaikkaa joista kaikki erilaisia asiakaspalvelu tehtäviä. Niinä vuosina oon oppinut että asiakas on aina eli AINA oikeassa ja myyjän tehtävänä on saada silti asiakas lähtemään ainakin kohtuu tyytyväisenä ulos. Rajat tietysti menee jossain ja niistä fiksu ihminen voi tehdä omat johtopäätökset.

Jos kuitenkin asiakkaalla on väkevä reklamaatio ja varsinkin viallisista tuotteista, pitäisi myyjällä herätä hälytyskellot - olisiko asiakas sittenkin oikeassa!?

Kun menen nukkumaan toivoisin että jollain uppoaa vene Maritimin paskapumppujen takia ja sen jälkeen selviää että eivät ole tehneet mitään estääkseen viallisten pumppujen leviämistä markkinoille. Eikös viallisesta ja vaarallisesta tuotteesta pitäisi tehdä jopa recall joka julkaistaan sanomalehdissä ympäri suomea? Näin sanoo mielestäni tuotevastuulaki, en tiedä vaan missä menee raja.

No, aivan paskan sama. Kiikutan rahani vastaisuudessa Vestekin Captain Shopiin ihan myymäläpäällikön asiantuntevuuden vuoksi. Ja saa sieltä tavarat hyvään hintaankin!

PS. Hermo on myös mennyt useaan otteeseen Hertskikan Starkissa. Pässejä suurin osa sielläkin...
http://fiskaritupuna.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Fiskarsson
Viestit: 141
Liittynyt: 06.03.2007 14:02
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja Fiskarsson » 24.06.2008 9:38

Joskus muinoin oli jossain venealan lehdessä juttua Rivoista ja niiden historiasta. Veistämön omistaja ymmärsi, että Rivojen huollot toteutuvat parhaiten, kun huoltojen tekijät omistavat huoltofirmansa eli heillä on yhtenevät intressit veistämön kanssa pitää asiakkaat tyytyväisinä. Eli, jos halutaan tarjota hyvää palvelua tulee löytää luonnostaan palvelualttiita henkilöitä tai sitten yrityksen palkitsemisjärjestelmien tulee kannustaa hyvään palveluun.

Minulle on opetettu, ettei asiakas ole aina oikeassa mutta hänellä on oikeus olla väärässä. Hänhän se laskun lopulta maksaa.

Avatar
vanhami
Viestit: 507
Liittynyt: 16.04.2003 14:35
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vanhami » 24.06.2008 21:41

Itse olen venetukun (VESTEK) asiakaspalvelussa ja olen huomannut, että asiakkaita pystyy olosuhteisiin nähden palvelemaan erittäin vaihtelevasti. Normaali taso on, että ehkä 9 kymmenestä voi palvella hyvin. Nyt eletään aikaa, että pystyy palvelemaan ehkä neljä kymmenestä tyydyttävästi. Päivässä tulee enemmän asioita kun ehtii selvittämään.

Mulle käydään jatkuttavasti jurputtamassa, että kuitti pitää olla, ennen kuin vaihdon voi tehdä ja tarkkuutta ja sitä ja tätä.

Takuuasioissa vastuussa on aina valmistaja, aina. Ei ole maahantuojan takuuta. Jos sinulla on rikkinäinen pumppu, ja tuot sen meille, annan uuden ja rikkinäinen reklamoidaan päämiehelle, joka antaa meille hyvityksen. Oli tuote mikä tahansa. Käytäntö sitten päämiehen lojaalisuudessa vaihtelee. Jotku päämiehet sanoo, että anna uusi vaan ilman kyselyitä, asiakas on ostanut tuotteen ja sen pitää toimia, katsellaan sitten myöhemmin. Nämä päämiehet hyviittääkin sitten auliisti. Joiltakin pitää pyytää hyvityslupa ja olla kaikki kuitit ym, jos hoidat homman väärin, ei maahantuojakaan saa pennin jetiä rahaa ja koko roska jää maahantuojan hoidettavaksi. Italialaiset ei ota koko asiaan mitään kantaa, eli kaikki takuuasiat kaatuu maahantuojalle.

Minulla olisi monta hyvää esimerkkitarinaa, mutta empä jaksa alkaa kertomaan, mutta aika uskomattomia on ja on yritetty vetää takuuseen kyllä ihan selviä omia mokiakin.

Kokemukseen perustuen voin myöskin kertoa sen, että valitettavasti suurin osa asiakkaista on ainakin keskustelun alkuvaiheessa väärässä, monasti myös lopussakin ja kun keskustelu on päättynyt saattaa monasti asiakkaalle jäädä mieli, että olipa vittumainen huoltomies.

Kaikita ylivoimaisesti yleisin nahistelun aihe on ikäloppujen vanhojen paskojen varaosien saanti ja huoltokustannukset.

Asiakas on ostanut vuonna -87 uuden veneen, jossa on asennettu ajanmukaisesti hieno purjehdusmittaristo, joka on toiminut toissa vuoteen asti varsin luotettavasti, paitsi LCD näyttö on hieman tummentunut joten siitä ei saa selvää ja kaiku näyttää sitä ja tätä aja tuulianturista on mennyt laakerit.

Sanon suoraan, että varaosia ei saa, ei ole saanut kymmeneen vuoteen ja laitetta ei kannata korjata, että kannattaa ostaa uusi, jonka myyn järkihintaan.

Asiakkaasta riippuen tästä tulee aika usein näkemyseroja. Hänen mielestään venehän ei ole edes kovin vanha ja saahan siihen volvo pentaakiin siipipyörän ja öljynsuodattimen.

Olen aika suorasanainen ja asiakkaat saattavat ottaa nokkiinsa. Sanon hyvin selvästi, jos katson, että tuotetta ei kannata korjata vaan kannattaa hankkia uusi. Koskaan uuden hankkiminen ei ole automaatio, mutta vanhenevassa veneessä varsin suositeltavaa. Veneet ovat isoja ja teknisiä tuotteita, joissa on paljon tavaraa. Vanhenevan veneen ylläpito muuttuu mahdottomaksi, ellei jossain vaiheessa havahdu siihen, että kaikki mikä liikkuu ja kiikkuu, pitää myöskin uusia jollakin aikajänteellä.

Mentiin kauas aiheesta. Tuu ja hae multa jabsco / rule, myyn sen nettohintaan. Jabscon pumpuilla on kolmen vuoden takuu. Minulta ostettuna ei tarvi kuittia. Kirjoitan aina asiakkaan nimen järjestelmään.
Veneiden näprääminen on kivaa. Samoin saaressa siggen polttelu takakannella olutpullo kädessä. Veneilystä en niinkään perusta.

http://www.mikavanhala.fi

Yrittäjänä venetarvikekaupassa.
http://www.heater.fi/

Avatar
raimå
Viestit: 859
Liittynyt: 26.05.2006 1:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja raimå » 25.06.2008 1:15

Taas lähti varmaan vähän lapasista tääkin manifesto...

Oon ollut itse etola/etra konsernissa myös toissä. Joskin en ihan viime vuosina. Enkä ala tarkemmin määrittelemään missä. Kuitenkin voin sanoa että jo viistoista vuotta sitten vaikutti kyllä melkoiselta arpapeliltä tuo Maritimin meininki. Sanon suoraan että vois lähteä markkinoilta kyseinen lafka!

Ja mitä tulee takuusiin, niin kyllä Mika asia on niin että myyjä vastaa myydyistä tuotteistaan - välittömästi ja heti. Asiakasta ei kiinnosta myyjäyrityksen ja maahantuojan diilit - tai maahantuojan ja valmistajan diilit. Hoitakoot ne asiat keskenään. Lisätietoa: http://www.kuluttajavirasto.fi/File/d7d ... ssa%20.pdf

Ja tämä siis pätee kun myyjä on yritys ja ostaja kuluttaja. Yritysten välisessä kaupassa mennään aina välimieskäsittelyyn tai oikeuteen, jollei saada sopua aikaiseksi.

Mutta positiivisempaa on että ei tarvinnut paljoa miettiä mistä haen kamani. Teidän Hertsikan toimipiste tulee olemaan varmasti uuden myymäläpäällikön puolesta ainakin se "the shop" mulle tästä lähtien. Ja Rule sieltä käteen eksyi:) Toivottavasti pelittää edes pari vuotta:)
http://fiskaritupuna.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
Veli-Matti
Viestit: 7971
Liittynyt: 08.10.2003 21:59
Paikkakunta: Varjakka

Viesti Kirjoittaja Veli-Matti » 25.06.2008 7:06

Tuolla tuli annettua väärää, tai paremminkin päivittämätöntä, tietoa Oulun Blue Marinista. Nyt siellä on valikoimaa ihan kivasti ellei jopa parhaiten mitä Oulun venetarvikeliikkeissä on. Hintataso jo lähdössä 10-25% muita alempi eivätkä hinnat ole kuulemma apteekin hintoja.
Ja kun palvelu on persoonallista ja hyvää niin minä ainakin siirryn Blue Marinin asiakkaaksi!

Kerran tässä on puhetta pilssipumpuista niin kait sitä täytyy munkin hiukan avautua; tutkaveneen isompi Jonssoni ei käynnistynyt kun pikaisesti painelin sitä niistä "sormenjäljistä". Onhan se siellä pilssissä jo kuukauden ollutkin ja käynyt ehkä sen 2 kertaa - toivottavasti ei ensimmäistä ja viimeistä. Täytynee tutkia asiaa ennen kuin tulee tositarvetta...
Onkohan liikkeellä joku pilssipumppuinfluenssa joka leviää sadeveden välityksellä vai onko kyseessä niitä Kafkan pienenpienenpieniä kiinalaisia jotka tulevat tuulen mukana ja ovat sikäläisen venetarviketehtaan palveluksessa parantamassa pilssipumppujen menekkiä?
Veli-Matti

http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;


"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."

Avatar
Arnie
Viestit: 210
Liittynyt: 22.08.2007 16:17
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Arnie » 25.06.2008 10:55

Veli-Matti kirjoitti:Blue Marin on uusin ..
Missä tuo firma piileskelee kun ei millään hakuaparaatilla löydy? (sorry menee ohi alkuperäisen aiheen)

Avatar
raimå
Viestit: 859
Liittynyt: 26.05.2006 1:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja raimå » 25.06.2008 11:10

Meidän seurassa ainakin Attwoodien kohdalla on joku kevätflunssaepidemia:)

Joo, ei kannata ottaa liian vakavasti meikäläisen avautumisia. Yksityisyrittäjänä kun toimii ja tietää miten asiakkaisiin pitää suhtautua, jotta toiminta jatkuu tulevaisuudessakin - niin menee vain "ylitse äyräiden" jos joku ei ymmärrä asiaa kun itse olen asiakkaana.

Nykypäivänä kun kaiken saa varsinkin jenkeistä nyt edullisemmin ja tietty saksasta, ei kotimainen jälleenmyyjä voi pysyä hengissä mikäli tuotteita ei ole varastossa riittävästi, hinnat kohtuuttomia ja vieläpä palvelu sukkaa - mikä estää kuluttajaa tilaamaan tavarat vaikka suoraa isosta omenasta Fedexillä 3 päivässä suoraan kotiovelle. Tai nehän tuovat ne kamat ihan missä keskellä suota oletkaan venettä laittamassa:)

Parempi mieli jo, niin ja Captain Shopista saa joka päivä kahvit ja perjantaisin jopa pullaa:) Heh...
http://fiskaritupuna.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
Veli-Matti
Viestit: 7971
Liittynyt: 08.10.2003 21:59
Paikkakunta: Varjakka

Viesti Kirjoittaja Veli-Matti » 25.06.2008 12:16

Pertti Puurunen 050 9190580 www.bluemarine.fi

Liike on Mustasuolla osoitteessa Emäpuuntie 61

Kaveri ei tosiaankaan ole juurikaan panostanut mainostukseen eikä tieopasteiden laittamiseen. Hakemisessa se oli mullakin kun ensimmäistä kertaa kävin siellä syksyllä.
Veli-Matti

http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;


"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."

Vastaa Viestiin