MITEN SAADA YHTEYS NIMIMERKIIN CABANA KUN ON HUIJANNUT MUN

Yleistä keskustelua puuveneisiin liittyvistä asioista.
HAKANENULLA
Viestit: 2
Liittynyt: 04.05.2006 21:07
Paikkakunta: loviisa

MITEN SAADA YHTEYS NIMIMERKIIN CABANA KUN ON HUIJANNUT MUN

Viesti Kirjoittaja HAKANENULLA » 12.05.2007 21:56

PEKKA NIEMELIN NIMIMERKKI CABANA ON HUIJAANUT MUN RAHAT MITEN SAAN YHTEYTTÄ KYSEISEEN TYYPPIIN KUN EI VASTAA VIESTEIHIN. YLI VUOSI SITTEN OSTIN TÄTÄ KAUTTA KYLLÄSTYS AIEITA EIKÄ TOIMITA NIITÄ VAIKKA MAKSOIN HETI. PITÄÄKÖ MUN TEHDÄ RIKOSILMOITUS JA MITEN SE HOITUU. MULLA KUITTI JA KAIKKI KESKUSTELUT NETISSÄ JÄLJELLÄ. LUPAUKSIA LUPAUKSIEN PERÄÄN MUTTA NYT EI VIITSI EDES VASTATA JA VALEHDELLA JOTAIN. AUTTAAKAA TYTTÖÄ HÄDÄSSÄ KUN EI OLE VARAA ENÄÄ OSTAA UUSIA AINEITA KUN BUDJETTI AIKA NIUKKA. TYYPIN OIKEAN NIMEN TIEDÄN PEKKA NIEMELIN SILLÄ ON OMAT SIVUT JA ESITELEE REHVAKAASTI AUTOJAAN JA VENEITÄÄN EIPÄ IHME JOS TOISTEN RAHOILLA. VOIKO SAADA JOTENKIN YHTEYTTÄ SIVUJEN YLLÄPITOON ETTÄ SAAN OSOITEEN KUN EN SITÄ MISTÄÄN SAA EIKÄ OMISTA MUKA PUHELINTA.AUTTAKAA JOS JOKU ON OLLUT KYSEISEN TYYPIN KANSSA YHTEYKSISSÄ

Edit: Jape. Siirsin palaute-osiosta osan viestistä tähän ja poistin sen toisen.

vesimäkärä
Viestit: 23
Liittynyt: 31.03.2007 23:13

Viesti Kirjoittaja vesimäkärä » 12.05.2007 22:14

jos et muuten niin poliisin kautta mutta voi olla että et voi mitään. kannattas käyttää postiennakkoa.

Avatar
Veli-Matti
Viestit: 7971
Liittynyt: 08.10.2003 21:59
Paikkakunta: Varjakka

Viesti Kirjoittaja Veli-Matti » 12.05.2007 22:17

Kerrankin käytetään isoja kirjaimia (eli huudetaan) oikeassa paikassa ;-)
Veli-Matti

http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;


"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."

Avatar
Jape
Viestit: 1628
Liittynyt: 02.07.2003 8:56
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jape » 12.05.2007 22:36

Kovasti tekisi mieli auttaa mutta ylläpidollakaan ei ole muuta kun sähköpostiosoite ja se sama taitaa näkyä siellä kotisivuillakin.

Oiskohan Oulun kavereilla enempi tietoja miehestä.

Avatar
Veli-Matti
Viestit: 7971
Liittynyt: 08.10.2003 21:59
Paikkakunta: Varjakka

Viesti Kirjoittaja Veli-Matti » 12.05.2007 22:45

Ei ainakaan minulla kun henk.koht. olen koettanut pysyä koko kaverista mahdollisimman etäällä...
Veli-Matti

http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;


"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."

Avatar
KS1030
Viestit: 692
Liittynyt: 21.01.2006 18:35
Paikkakunta: =VAASA=
Viesti:

Re: MITEN SAADA YHTEYS NIMIMERKIIN CABANA KUN ON HUIJANNUT M

Viesti Kirjoittaja KS1030 » 12.05.2007 23:35

HAKANENULLA kirjoitti:PEKKA NIEMELIN NIMIMERKKI CABANA ON HUIJAANUT MUN RAHAT MITEN SAAN YHTEYTTÄ KYSEISEEN TYYPPIIN KUN EI VASTAA VIESTEIHIN. YLI VUOSI SITTEN OSTIN TÄTÄ KAUTTA KYLLÄSTYS AIEITA EIKÄ TOIMITA NIITÄ VAIKKA MAKSOIN HETI. PITÄÄKÖ MUN TEHDÄ RIKOSILMOITUS JA MITEN SE HOITUU. MULLA KUITTI JA KAIKKI KESKUSTELUT NETISSÄ JÄLJELLÄ. LUPAUKSIA LUPAUKSIEN PERÄÄN MUTTA NYT EI VIITSI EDES VASTATA JA VALEHDELLA JOTAIN. AUTTAAKAA TYTTÖÄ HÄDÄSSÄ KUN EI OLE VARAA ENÄÄ OSTAA UUSIA AINEITA KUN BUDJETTI AIKA NIUKKA. TYYPIN OIKEAN NIMEN TIEDÄN PEKKA NIEMELIN SILLÄ ON OMAT SIVUT JA ESITELEE REHVAKAASTI AUTOJAAN JA VENEITÄÄN EIPÄ IHME JOS TOISTEN RAHOILLA. VOIKO SAADA JOTENKIN YHTEYTTÄ SIVUJEN YLLÄPITOON ETTÄ SAAN OSOITEEN KUN EN SITÄ MISTÄÄN SAA EIKÄ OMISTA MUKA PUHELINTA.AUTTAKAA JOS JOKU ON OLLUT KYSEISEN TYYPIN KANSSA YHTEYKSISSÄ

Edit: Jape. Siirsin palaute-osiosta osan viestistä tähän ja poistin sen toisen.

Moro

Pistin sulle yksityisviestin.vastauksia kysymyksiin.
ilmoita jos ei tullut perille!

Avatar
Masa
Viestit: 459
Liittynyt: 22.01.2004 3:34
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Masa » 13.05.2007 1:07

Aika paha, kevät ilman luvattuja ja maksettuja kyllästeitä. :(
Käyppä tekemässä kuittien ja muiden todisteiden kanssa rikosilmoitus poliisille!!!
"Elämä on laho puuvene, mutta se on minun ikioma laho puuvene..."

suoraa_huutoa
Viestit: 479
Liittynyt: 26.07.2006 13:09
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja suoraa_huutoa » 13.05.2007 23:55

Voi p*rk*l* !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Meikäläinen meinasi mennä samaan.

Kaveri kaupitteli minulle kyllästeitä, mutta (oulusta - tampereelle) liian pitkä matka.

Ostin sitten piellavaöljyt sitten SINIPELLAVASTA, aftenaatin ja havupuutärpätin sateenkaarelta.

Miten voi olla meitsi joka aina joutuu kaikkien huijauksien kohteeksi välttyi moiselta.

Olen tämä lyhyen 28 ikävuoden aikana oppinut, että nykyään kaikessa kaupankäynnissä huijataan ja sitten kun listaat kaikki viat ja mitä olisi hyvä tehdä niin kukaan ei osta mitään ellei ilman anna.

ps. hyvä että kerroit !
HULLU itselleen töitä ostaa.

Pekka Huhta
Viestit: 936
Liittynyt: 14.04.2003 10:33
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pekka Huhta » 14.05.2007 9:19

Sillä on näköjään tapana tehdä tämmöisiä temppuja. Multa se "osti" nipun poria ja poranteriä ja tinki niin perhanasti että meinasi hermo mennä. Ja jätti koko jutun maksamatta. Olen tässä yrittänyt puolisen vuotta karhuta rahoja pois, mutta ei ole äijä vastannut sen paremmin sposteihin, puhelimeen kuin tänne puuvene.nettiin jätettyihin viesteihinkään.

Jos tuo nyt näyttäis olevan yleisempääkin hommaa niin taitais olla paras jos jokainen kävis kohdaltaan tekemässä rikosilmoituksen. Ei se nyt takaaa että ukko mitään maksais, mutta pitäispä pojan työn touhussa kun poliiseja ramppaa kyselemässä vähän väliä.

Ainakin taitaa olla selvää että ukon kanssa ei juuri kannata olla tekemisissä.

Oon miettinyt että laittaisin kiusalla sen käyttäjätunnuksetkin lukkoon jos se ei maksa romuja pois, mutta toisaalta ei ole tuntunut asialliselta sotkea henkilökohtaisia juttuja ylläpitohommiin. Jos se on kusettanut muitakin palstalaisia, niin vois olla jo ihan perusteltua lempata kaveri pihalle.

Mitäs sanotte?

Pekka

Avatar
Jarmo Niinimäki
Viestit: 701
Liittynyt: 28.09.2005 12:55
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarmo Niinimäki » 14.05.2007 9:42

Pekka Huhta kirjoitti:Oon miettinyt että laittaisin kiusalla sen käyttäjätunnuksetkin lukkoon jos se ei maksa romuja pois, mutta toisaalta ei ole tuntunut asialliselta sotkea henkilökohtaisia juttuja ylläpitohommiin. Jos se on kusettanut muitakin palstalaisia, niin vois olla jo ihan perusteltua lempata kaveri pihalle.

Mitäs sanotte?

Pekka
Jos ja kun perusteet näyttävät olevan pitäviä, niin kaikkien etu lienee sulkea tunnus.
Jarmo Niinimäki
m/s Summanmutikka

Avatar
KS1030
Viestit: 692
Liittynyt: 21.01.2006 18:35
Paikkakunta: =VAASA=
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KS1030 » 14.05.2007 9:44

Mutta sittenhän se hommaa uuden tunnuksen eikä häntä enää senjälkeen tunnisteta. mielestäni ei kannata sulkea.

tapiom
Viestit: 50
Liittynyt: 10.07.2006 9:48
Paikkakunta: Siivikkala

Viesti Kirjoittaja tapiom » 14.05.2007 9:54

Moro! No jo on härskiä touhua, hyvä kun tuli julki. Eipä se sulkeminen taida paljoo auttaa jos avaa uuden tunnuksen.

suoraa_huutoa
Viestit: 479
Liittynyt: 26.07.2006 13:09
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja suoraa_huutoa » 14.05.2007 9:57

Huijaaminen onnistuu tiettyyn pisteeseen saakka kunnes kohdalle sattuu sellanen kaveri, joka ei nieleskele huijailua (niin sanottu vanhankansan mies). Tämä tilanne on väistämätön mikäli kaverin pelinpito ei lopu !

Paha siis saa joskus palkkansa !

-Matti
HULLU itselleen töitä ostaa.

kare
Viestit: 104
Liittynyt: 14.02.2006 19:41
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja kare » 14.05.2007 10:00

Jos sen huijaukset on ihan tarkoitusperäisiä ja jatkuvaa,niin eipä sen toimista ole kun harmeja monelle,hyötyä ei kenellekään. Tuollaisia tyyppejä ei tarvita täällä. Ulos vaan ja varoitus näkyviin kaikille.

Hyvä vaan,että tuli tietoon tämäkin huijari,niitä löytyy joka foorumilta.Vanhanajan hyvät,luottamukseen perustuvat kauppatavat alkavat hävitä. Itse olen onneksi kyllä täällä sellaisiinkin tutustunut. KIITOS heille!

Suosittelen kaikille edes puhelimen käyttöä,harjaantunut korva kyllä erottaa,millainen kauppakumppani on toisessa luurissa.
Netin välityksellä voi olla äänetön,nimetön,oikeinkirjoitustaidoton huijaava pelle,joka ei maksa eikä lunasta ostoksiaan koskaan.
oikea vene on puuta,eikä juurikaan muuta!

mairas
Viestit: 65
Liittynyt: 07.03.2006 22:51
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mairas » 14.05.2007 10:32

Uusia tunnuksia voi aina perustaa, mutta itse äkkiseltään luottaisin huomattavasti vähemmän vasta liittyneeseen ja yhtään viestiä kirjoittamattomaan käyttäjään kuin pitkäaikaiseen vakioasiakkaaseen, joka osallistuu säännöllisesti keskusteluun. Suurin osa potentiaalisista huijatuksi tulevista ei tätä ketjua kuitenkaan ikinä lue, joten tunnuksen lukitseminen voisi ainakin hankaloittaa tulevia yrityksiä.

Lisäksi voisi olla hyvä idea ripustaa Ostetaan ja myydään -palstoille yleinen varoitusviesti siitä, että tälläkin hiekkalaatikolla joku voi viedä muovilapiosi ja tärvellä kurahoususi...

ma.

Vastaa Viestiin