Mihin sen päänsä on taas pistänyt :)

Yleistä keskustelua puuveneisiin liittyvistä asioista.
JHu
Viestit: 5
Liittynyt: 28.09.2023 10:38

Mihin sen päänsä on taas pistänyt :)

Viesti Kirjoittaja JHu » 28.09.2023 10:51

Tervehdystä vaan kaikille.
Tuli tuossa tilaisuus ja siihen tartuin. Minä olen ihan keltanokka näiden kanssa, joten olettaa voi että kyselen ja kyseenalaistan paljon ja kaikkea. Älkää tästä kuitenkaan murehtuko, kun todellisuudessa olen varsin kiltti ja säyseä uusi puuveneen omistaja ja puuveneilijä.
Mukaani siis tarttui Meriläis tai Fiskari tyylinen keskimoottoriputput, joka hurjan vauhtinsa saa wikin W3 moottorista. Kuvia ja tarinaa laittelen, kun saan blokin aloitettua, tai edes jonkun valokuvapalvelun tuonne intervepsiin.
Tämä potilashan on siis kunnostelua vaille vesille valmis ja edesottamuksista olisi tarkoitus jotain dokumentaatiota tuottaa ja varsinkin siitä kunnostelusta.

JHu
Viestit: 5
Liittynyt: 28.09.2023 10:38

Re: Mihin sen päänsä on taas pistänyt :)

Viesti Kirjoittaja JHu » 28.09.2023 12:32

Jee mie osasin :)

Kuva Kuva

MÖsteri
Viestit: 1231
Liittynyt: 11.07.2006 23:34
Paikkakunta: Dragsfjärd

Re: Mihin sen päänsä on taas pistänyt :)

Viesti Kirjoittaja MÖsteri » 09.10.2023 10:26

Et sie ihan osannu, kuvat kun ei näy :)

Mutta muuten hieno homm! W3 kuulostaa nyt sitten hyvältä.

Palstalla on ehkä vähän hiljaisempaa kuin ennen, mutta kyllä täällä jotain aina kirjoitellaan. Että kyselehän pois!

Ja tosiaan, koita vielä uudestaan kuvan liitos.

JHu
Viestit: 5
Liittynyt: 28.09.2023 10:38

Re: Mihin sen päänsä on taas pistänyt :)

Viesti Kirjoittaja JHu » 09.10.2023 13:03

hyvin hyvin hämmentävää. Esikatselussa näkyi kuvat ihan ok. Linkin hain gookkelin kuvat palvelusta. Noh tuolla linkit ja sivut ryhmässä on linkki blokiin ja sieltä sitten voi kaikki ketä kiinnostaa, niin käydä lukemassa edesottamuksia :)

Vastaa Viestiin