laadukkaat luonnonharjas -pensselit: mistä hankitte?

Yleistä keskustelua puuveneisiin liittyvistä asioista.
Aerofinn
Viestit: 16
Liittynyt: 11.09.2016 22:15

laadukkaat luonnonharjas -pensselit: mistä hankitte?

Viesti Kirjoittaja Aerofinn » 05.06.2021 10:43

Arvoisat mestarit

Olen yrittänyt heikolla menestyksellä hankkia laadukkaita luonnonharjaksista tehtyjä pensseleitä.

-sokevan luonnonharjasmensseleitä ei löydy ATV / rautakaupat (joitain Sokevan sekoitepensseleitä kyllä löytyy)
-suomenluonnonmaalit.fi tai venemaalit.fi (sama puoti) -> heillä on ollut laadukkaita luonnonharjassiveltimiä (Storch) mutta ei enää

ELI: maksan mielelläni esim 20-30€ pensselistä, kunhan sillä vaan tulisi mahdollisimman laadukasta jälkeä. Tarkoitus käyttää perinteisen öljylakan kuten Spinnaker Gold Fashion tai Epifanes jne. tyyppisten lakkojen kanssa.

kokoina joitain 20mm / 35mm / 70mm tai jotain sinnepäin

Olen aloittelija lakkauksissa mutta sen olen elämänkokemuksena oppinut että jos mielii yleensä saada laadukasta jälkeä niin kunnon vehkeet pitää olla vaikka osaamista vasta hankitaan.

Pitääkö näitä nyt sitten tilata jostain ulkomaan nettikaupoista? Vai mistä näitä löytyy?

Artto

harza
Viestit: 39
Liittynyt: 08.08.2009 23:35
Paikkakunta: Porvoo

Re: laadukkaat luonnonharjas -pensselit: mistä hankitte?

Viesti Kirjoittaja harza » 05.06.2021 11:57

Täältä olen löytänyt itselleni lakat, maalit ja pensselit: https://kauppa.kyminpalokarki.fi/.

Aerofinn
Viestit: 16
Liittynyt: 11.09.2016 22:15

Re: laadukkaat luonnonharjas -pensselit: mistä hankitte?

Viesti Kirjoittaja Aerofinn » 05.06.2021 14:25

kiitos hartsa


Vaikuttaa hyvältä ja hinnatkin maltillisia...

Avatar
vehkasalo
Viestit: 370
Liittynyt: 10.08.2013 23:26

Re: laadukkaat luonnonharjas -pensselit: mistä hankitte?

Viesti Kirjoittaja vehkasalo » 06.06.2021 15:50