hakuvalo (vintage henkinen)
-
hakuvalo (vintage henkinen)
olis niinku kirsikka kakussa jos jostain löytäis jonku sellase hienon hakuvalon. ne vanhat vaa tuppaa maksaa täällä suomen maassa ihan tähtitieteellisiä lukemia.
oisko jollai tiedossa jostakin vaikka jotakin uustuotanto kuuppia tai ulkomailta jotai paikkaa mistä uskaltais tilata?
ebayssähän niitä on kaikennäkösiä mutta toimitus yleensä vain usa tms.
oisko jollai tiedossa jostakin vaikka jotakin uustuotanto kuuppia tai ulkomailta jotai paikkaa mistä uskaltais tilata?
ebayssähän niitä on kaikennäkösiä mutta toimitus yleensä vain usa tms.
- Karunan Kauhu
Re: hakuvalo (vintage henkinen)
Hakuvalo on just sellaista krääsää, että toiset hinnoittelee ne pilviin "keräilyharvinaisuuksina" mutta realistisesti ajatellen niiden kysyntä on aika rajallinen tänä päivänä. Museoautoista ne riisutaan usein pois kun ne eivät kuulu museoasuun (pl. ehkä hälytysajoneuvot) joten kysyntää on ensisijaisesti juuri venepuolella - ja myöntää täytyy, että onhan se upea yksityiskohta jota on kiva käyttää hämärässä rantautuessa, jos ei muuhun niin laiturilla pönöttävien häikäisemiseen.
Seuraisin ensisijaisesti Traderan (tradera.se) tarjontaa vähän pitemmässä ikkunassa. Siellä kiertää paljon hassua tavaraa ihan asialliseenkin hintaan. Hakusanoina näyttäisi toimivan: sökarlykta, sidosökare, taksökare...
Seuraisin ensisijaisesti Traderan (tradera.se) tarjontaa vähän pitemmässä ikkunassa. Siellä kiertää paljon hassua tavaraa ihan asialliseenkin hintaan. Hakusanoina näyttäisi toimivan: sökarlykta, sidosökare, taksökare...
-
- Viesti:
Katso tästä: http://www.delebanken.no/index.php?a=5&b=362" onclick="window.open(this.href);return false;
Sivusto on kyllä norjassa, mutta kyllä se sieltä tulee. Ainoa ongelam voi olla kieli...
Sivusto on kyllä norjassa, mutta kyllä se sieltä tulee. Ainoa ongelam voi olla kieli...
-
Täytyy yrittää tutkia noita.
Mulla kun on joku fiksaatio noihin kaikenmaailman lamppuihin niin pitäis siihe joku löytää . Täytyy pitää silmät auki josko tulis vastaan jotai sopivan näköistä "jalkaa" niin voishan sen iteki tehä. Oishan mulla monennäköistä kromikuuppaa arkistoituna;)
Tuossa linkissähän oli hienoja "industrial" henkisiä valaisimia. Niitäkin on tullu säilöttyä nurkkii. On tullu tehty itekin monenmoisia lamppuja
Mulla kun on joku fiksaatio noihin kaikenmaailman lamppuihin niin pitäis siihe joku löytää . Täytyy pitää silmät auki josko tulis vastaan jotai sopivan näköistä "jalkaa" niin voishan sen iteki tehä. Oishan mulla monennäköistä kromikuuppaa arkistoituna;)
Tuossa linkissähän oli hienoja "industrial" henkisiä valaisimia. Niitäkin on tullu säilöttyä nurkkii. On tullu tehty itekin monenmoisia lamppuja
-
Harmi kun tuo toinen kotimainen kieli on yhtä hepreaa mulle. Noilla hakusanoilla alko löytyy jotai.
Joku tällainen sen varmaan tarttis sit olla. Ei taida tuossa mun paatissa olla oikein muuta järkevää paikkaa tuollaiselle ku tuulilasiin. Siihen ei taida kovinkaan pitkää "ohjausvartta" mahtua. Eli sais olla vaikka ihan sellane käsipelin väänneltävä
http://api.ning.com/files/arDBQN-hZjYh8 ... 9J/tr6.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Se olis kullä helppo tosiaan tehdä tuo "kahva"malli itekin kun keksis vaa jostai sen nivelletyn/pyörivän jalan.
Joku tällainen sen varmaan tarttis sit olla. Ei taida tuossa mun paatissa olla oikein muuta järkevää paikkaa tuollaiselle ku tuulilasiin. Siihen ei taida kovinkaan pitkää "ohjausvartta" mahtua. Eli sais olla vaikka ihan sellane käsipelin väänneltävä
http://api.ning.com/files/arDBQN-hZjYh8 ... 9J/tr6.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Se olis kullä helppo tosiaan tehdä tuo "kahva"malli itekin kun keksis vaa jostai sen nivelletyn/pyörivän jalan.
- Karunan Kauhu
Kyllä se varmaan on tarkoitus porata tuosta puusta läpi. Noita klaseja paukkuu kovassa merenkäynnissä jo ilman lasia heikentäviä reikiä ja niissä rytkyttävää ylimääräistä kahden kilon klunssiakin...
-
Multa löytyisi Unity -merkkinen katon läpi asennettava hakuvalo. Polttimo pitää uusia ja pakeliitti kahva puuttuu mutta uuden tekee vaikka puusta.
-
Mulla ei oo kattoo, tuulilasiin pitäis saaha viriteltyy.
Oisko kuvaa sattumoisin, niin näkis vähän että oisko mahiksii saada se toimii tuossa. Ja hinta tietysti kiinnostaa
Oisko kuvaa sattumoisin, niin näkis vähän että oisko mahiksii saada se toimii tuossa. Ja hinta tietysti kiinnostaa
-
Koitan ottaa kuvaa päivän aikana. Kyllä sen varmasti tuulilasiinkin voi asentaa. Itse olen maksanut n. 40 € rahteineen kun olen sen Ebaysta ostanut ja voin sen sillä myydä eteenpäin kun on jäänyt ylimääräiseksi.
-
Ok. Otan sen ehdottomasti jos vain saan siitä sovellettua!
-
Tässä pari kuvaa, valossa kiinnioleva pyöreä asennuslevy läpivientiin on aika iso tuulilasiasennukseen mutta toisessa kuvassa on pienempi vino asennuslevy joka voisi sopia paremmin. Ero tässä kattohakuvalossa tavalliseen on että kuupassa oleva "kokardi" tulee sivulle eikä ylös kun sen asentaa tuulilasiin. Hakuvalon korkeussäätö mahdollisuudet ovat paremmat jos sen asentaa sivulasiin. Polttimo on Sealed Beam -mallia, eli koko umpio pitää vaihtaa. Voin laittaa mukaan uuden H4 umpion autosta jolla ainakin pääsee alkuun vaikka sen valokeila ei oikein hakuvaloon ole paras mahdollinen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-
Hyvältä näyttää. Laitan yvn