vesilinjan yläpuolen kittaus.
-
vesilinjan yläpuolen kittaus.
Milläköhän tasoitteella kannataa kitata naapuriveneen aiheuttamat kolhut veneen kyljestä. Kylki veneestäni valkoinen ja lommoja on jossain kohtaa runsaasti perk...
-
- Viesti:
Re: vesilinjan yläpuolen kittaus.
Moro
Mikäköhän materiaali on kyseessä... runko, kylläste, primeri, maali???
N
Mikäköhän materiaali on kyseessä... runko, kylläste, primeri, maali???
N
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing
-
Maalattu mahonkipinta on. Kyllästeenä impreg. yaght primer.
Mietin vain sitä kitin hengittävyyttä pussa. Muovikittiä en laittaisi.
Mietin vain sitä kitin hengittävyyttä pussa. Muovikittiä en laittaisi.
-
- Viesti:
Moro
Lakkakitti?
N
Lakkakitti?
N
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing
-
Kiitti kitistä 

- CC
Eiköhän se pu saa hengitettyä siitä kitin kohdalta vaikka sisäänpäin. Polyesterikitit ovat huokoisia, ja imevät myös vettä jossain määrin. Siis myös
pystynevät hengittämään. Mutta eivät elä tasatahtiin puun kanssa, pysyvät kyllä hyvin pienissä kolhuissa puussakin. Ei kutistu, siitä +.
Minä laittaisin epoksikittiä, jos kitattavaa on yhtään isommalla alueella. Lakkakitit ja muut vastaavat pitänee sitten vetää ohuina kerroksina, ja
taitavat silti kuivuessaan kutistua ja paksumpana halkeilla. Jos kitatun alueen pitää näyttää hyvältä, niin epoksilla pääset luultavasti paljon
pienemmällä työllä ja vähemmällä osaamisella hyvään tulokseen.
pystynevät hengittämään. Mutta eivät elä tasatahtiin puun kanssa, pysyvät kyllä hyvin pienissä kolhuissa puussakin. Ei kutistu, siitä +.
Minä laittaisin epoksikittiä, jos kitattavaa on yhtään isommalla alueella. Lakkakitit ja muut vastaavat pitänee sitten vetää ohuina kerroksina, ja
taitavat silti kuivuessaan kutistua ja paksumpana halkeilla. Jos kitatun alueen pitää näyttää hyvältä, niin epoksilla pääset luultavasti paljon
pienemmällä työllä ja vähemmällä osaamisella hyvään tulokseen.
36 Cavalier Crusader, nyttemin uudessa kodissa.