Laturini on Hitachi LR 155-20. Mahtaako siinä olla w liitintä?
Ja taas uusi kysymys

Pilssipumppuja tulee kaksi. Toinen tulee takatilaan, moottorin taakse missä alkuperäinenkin pumppu oli. Mutta mihin laittaisin toisen? Pilssi on suht tasapohjainen. Moottorin alle ei varmaan kannata laittaa, mikä tarkoittaa että pumppu melkein tulisi hytin sisälle. Miten pitkälle sisälle se kannattaisi laittaa ja mihn poistoreikä kylkeen?
Nyt on projekti edennyt siihen pisteeseen että koko vene on lakattu 7 kerrosta ja yksi välihionta neljännen jälkeen. Nyt seuraavaksi toinen ja viimeinen välihionta jonka jälkeen 8 kerros. Molemmat katot olen maalannut otexilla ja yhden kerroksen miranolilla, ja sama juttu koske kaikki uudet trallit. Kaksi vanhaa trallinosaa olen poistanut vanhat maalit, ja perttmyksekseni siitä syntyi ikävä maakellarinhaju. Kun on asunut hometalossa ja työtä tehnyt hometalossa ja lapset käyvät homekoulua, niin olisi edes vene homeeton... En tiedä mitä tehdä, saako hajun tai haitan pois vai onko vain teetettävä uudet trallinosat...
Irto-osia olen myös lakkaamaasa mutta vasta 3 kerros takana. Kun kaikki yllämainitut ovat valmiit alkaa vissiin kasaaminen! Ja sähkötyöt. Sitä olen innolla odottanut! Ja nyt olen tilannut piuhaa ja muuta svb:stä...
Ottaisin kuvia mutta pahuksen puhelin jo aivan täynnä venekuvia eri vaiheista ja ongelmista