vanerivene
-
vanerivene
Varmasti kysytty tuhat kertaa, mutta kysyn kuitenkin neuvoa täältä. Eli mikä olis hyvä pinnoite vanhan vaneriveneen sisäpuolelle, hautaterva öljyseos, polyuretaani hartsi ilman kangasta?
Ulkopuoli on kuidutettu.
Ulkopuoli on kuidutettu.
- Donna 28
Re: vanerivene
Mitä varten se pitäisi pinnoittaa, missä kohtaa ns. pinnoitettava alue on, onko siinä jotakin erikoista, mikä ei silmää miellytä vai onko se laho
Kysymyksiä sen verran, että jos tarkemman selvityksen saisit pinnoitettavasta alueesta lukijoille esitettyä, niin ehkäpä saisit myös vastauksia.
Ei näitä vanerikysymyksiä aivan hirveästi ole tullut esiin ainakaan sinä aikana, mitä allekirjoittanut on tänne kirjoitellut.
Donna 28

Ei näitä vanerikysymyksiä aivan hirveästi ole tullut esiin ainakaan sinä aikana, mitä allekirjoittanut on tänne kirjoitellut.
Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua
-
Selvennetään lisää, kysymyksessä on vesimäkärä vanha rimarunkoinen vaneri vene. Laho se ei ole, mutta sisältä puuosat ja vaneri on jo tummunut miltei mustaksi, eli jotain tarttis tehdä?
Ulkopuoli on tarkoitus maalata uudestaan.
Ulkopuoli on tarkoitus maalata uudestaan.
- jänis
Onko siinä ennestään jokin aines päällä sisällä?
--= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --=
-
Varmaankin jokin harmaa lakka, jota ei ole enää kuin parissa kohtaa. Sisusta on ikävän näköinen mustunut vaneripinta, laho ei tunnu olevan.
Olen ajatellut ruiskuttaa pellavaöljy tervaseosta?
Olen ajatellut ruiskuttaa pellavaöljy tervaseosta?