Sateenkaarivärin Puunkyllästeen hinta

Yleistä keskustelua puuveneisiin liittyvistä asioista.
Jape
Viesti:

Re: Sateenkaarivärin Puunkyllästeen hinta

Viesti Kirjoittaja Jape » 17 Huhti 2012 06:48

samppa74 kirjoitti:Rupea tuo puuveneen kyllästys lähenemään,joten kysynkin käykö tuo puunhoitoöljy sellaisenaan vai tarviiko lisätä jotain vielä joukkoon???
Käy ihan sellaisenaan. Kyllästäessä on muistettava laittaa ainetta joka päivä, muuten se pinta kuivuu eikä ime enää.
Kävin eilen paikallisella jälleenmyyjällä, ja kyllä se hinta on taas ihan järkevälklä tasolla, n. 6€/ litra, ja nykyinen Puunhoitoöljy on ihan samaa ainetta kun Puunkyllästysöljy.

samppa74

Viesti Kirjoittaja samppa74 » 17 Huhti 2012 20:54

Ok ja kiitos... täytyykin käydä nettisivuilla katsomassa myykö joku sitä turun suunnalla....

Kappas.... hong kong kaarina näyttäis olevan jälleenmyyjä,täytyykin käydä katsomassa mitä siellä hinta..

Mikkosusi

Viesti Kirjoittaja Mikkosusi » 30 Maalis 2014 15:52

Mikähän mahtaa olla kevään hinta tälle tuotteelle? Honkkarissa näkyi olevan noin 10,- litra ja kotisivuillaan samaa luokkaa. Pitää vissiin itse sekoitella aineet.

kimsir

Viesti Kirjoittaja kimsir » 30 Maalis 2014 18:46

Terve

itse sekoittamalla pääsee halvemmalla, jos sinkkinaftenaatin hinta vaan pysyy nykyisellä tasolla.

Suoraan puristamolta ostetussa öljyssä saattaa olla epäpuhtauksia, tämän olen havainnut omissa kannuissani. Valmis tuote saattaa siinä mielessä olla parempaa, jos se on puhdistettu viimesen päälle.

Tärpätti asia on kans kiinnostava. Onks niiden laadussa/hinnassa viimeaikoina (2010 luvulla) tapahtunut muutoksia?

Mitäköhän lisäarvoa kiinanpuuöljy tuo puunhoitoöljyyn? Onko yhtä haihtuvaa kun raaka pellavaöljy?

kimmo
HELMIIDA

Vastaa Viestiin