Löytöjä veneen pohjasta
- Veli-Matti
- Viestit: 7971
- Liittynyt: 08 Loka 2003 21:59
- Paikkakunta: Varjakka
Kyllä minä luulen että Mile ajoi takaa enemmän tuota mahdollista potkurimelua...
Veli-Matti
http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."
http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."
- jor
- Viestit: 500
- Liittynyt: 25 Loka 2007 14:42
- Paikkakunta: Oulu
Tuskin tuo tosiaan maksiminopeuteen mitään vaikuttaa vaikka millaisenMÖsteri kirjoitti: Tarkka on aina tarkka, sit voi vielä tsekata josko gps:n nopeusnäytöön saisi sen toisenkin desimaalin näkyviin...
ohjaimen laittaisi, koska runkonopeuden ylittäminen on se määräävä tehosyöppö
kuitenkin. Mutta potkuri lyö tuossa ehkä 10% tyhjää, johtuen tuon aika leveän
(45mm?) pystytolpan suoruuden aiheuttamasta alipaineesta. Eli pienemmällä
kierrosnopeudella pääsee runkonopeuteen ja se taas säästää löpöä.
jukka
- Veli-Matti
- Viestit: 7971
- Liittynyt: 08 Loka 2003 21:59
- Paikkakunta: Varjakka
Kyllä tuo minun silmään on lähempänä sataa milliä eli mitä melkoisin parru...
Veli-Matti
http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."
http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."
- Notreal
- Viestit: 2014
- Liittynyt: 22 Huhti 2008 00:10
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: 25 Helmi 2005 10:44
Meluapa hyvinkin ajoin takaa, ja vähän sitä kulutustakin.
Sen tuen etupuolella profiili voisi ollakin lähes puolikkaan ympyrän muotoinen, mutta tuen takana ennen potkuria muodon tulisi oheta hyvin hillitysti jotta virtaus ei irtoaisi hillittömiksi pyörteiksi.
Ne pyörteet paitsi aiheuttavat melua, aiheuttavat myös kavitaatiota ja potkurin ennenaikaista kulumista.
Nopeuteet uppoumarunkoisella varsinkaan ei tuolla ole juuri merkitystä, sen enempää kuin perässä raahattavalla ämpärillä.
Meikälaisen maalaisjärkeen ei vaan käy ajaa jatkuvasti "jarru" päällä, mitä sitä löpöä turhaan polttamaan, saati nyt sitten kallista verollista.
Sen tuen etupuolella profiili voisi ollakin lähes puolikkaan ympyrän muotoinen, mutta tuen takana ennen potkuria muodon tulisi oheta hyvin hillitysti jotta virtaus ei irtoaisi hillittömiksi pyörteiksi.
Ne pyörteet paitsi aiheuttavat melua, aiheuttavat myös kavitaatiota ja potkurin ennenaikaista kulumista.
Nopeuteet uppoumarunkoisella varsinkaan ei tuolla ole juuri merkitystä, sen enempää kuin perässä raahattavalla ämpärillä.
Meikälaisen maalaisjärkeen ei vaan käy ajaa jatkuvasti "jarru" päällä, mitä sitä löpöä turhaan polttamaan, saati nyt sitten kallista verollista.
Mile
- Upponalle
- Viestit: 34
- Liittynyt: 25 Elo 2006 12:56
- Paikkakunta: Upinniemi
"Parru" on 70 mm * 95 mm mitoiltaan. Jos laitan eteen puolipyöreän jatkeen ja taakse "kaarevasti kiilamaisen", niin sehän on hieman venähtäneen vesipisaran muotoinen. Sehän voisi olla hyvä muoto? Pitänee kerjätä ex-duunikaverilta happosta peltiä ja alkaa vääntämään.
Löytyi taas uusi vika tuosta rakkineesta. Yläohjaamon ratti pyörii tyhjää, eli hydrauliohjauksessa taitaa olla öljyn vähyyttä. Sisäohjaamosta toimii hyvin. Mitäs öljyä tuohon pitäisi laittaa?
Löytyi taas uusi vika tuosta rakkineesta. Yläohjaamon ratti pyörii tyhjää, eli hydrauliohjauksessa taitaa olla öljyn vähyyttä. Sisäohjaamosta toimii hyvin. Mitäs öljyä tuohon pitäisi laittaa?
-
- Viestit: 755
- Liittynyt: 14 Touko 2009 21:12
- Paikkakunta: surkia merikaapunni Oulu