Sivu 1/1
LMS-337CDF
Lähetetty: 14 Tammi 2007 12:15
Kirjoittaja tapiom
Moro! Laitoin veneeseeni kyseisen laitteen viime kesänä, oikeen hyvä laite ja monipuolinen, kaikkia toimintoja en vielä edes ehtinyt opetteleen.Anturit kiinnitin perään ruuveilla, kaiku ja nopeus anturit ovat erikseen,gps anturi katolle.Asennuksessa oli vähän probleemaa, kun puuttu yksi töpsöli paketista, sain sen toki postilla myöhemmin, mutta kun niitäkin on uros ja naaras mallia niin ensiksi tietysti tuli se väärä, no mukana oli sitten lippis ja vaappu korvaukseks.
Lähetetty: 14 Tammi 2007 16:04
Kirjoittaja tapiom
Juu,kyllä se lämpötila sensori on siinä lokianturissa, oli muuten tässä paketissa vakiona mukana, liitetty kaiku anturin kanssa samaan liittimeen.Tuli noita vihkoja selattua, verkkoon saatavissa myös erillinen lämpötilasensori,bensankulutussensori,nesteentasosensori ja nopeussensori.
Liittimet vaatii 26mm läpiviennin, ovat prässättyä mallia, ei voi purkaa.
Täältä löytyy mallit.
http://www.opm.fi/showpage.asp?id=2572 ja tietysti täältä
http://www.lowrance.com/
Lähetetty: 14 Tammi 2007 20:31
Kirjoittaja simo
Minulla ona sama 337 ollut käytössä kesän. Oiva peli.
http://www.marinea.fi/shop/product_catalog.php?c=109
Tuolta lowrancen sivuilta voi ladata mukavan laitedemon 1:1 (product emulator), jolla voi harjoitella laitteen käyttöä.
Yö ajo oli oikeen mukavaa, kun oli plotteri tukena. Paluureitit yöllä sujuivat mukavasti menomatkan viivaa pitkin.
http://www.lowrance.com/Marine/Products/LMS-337CDF.asp
Myös osa ja kokonaismatka, ajoajat ym löytyvät valikosta.
Lähetetty: 15 Tammi 2007 08:35
Kirjoittaja ruuvari
Vaikuttais sitlä että mikäli tullataan tietojen käsittelylaitteena niin tullit olis 0% mutta ALV:han meillä on aina sen 22%. Viime kädessä tietty asian päättää tiskin takana istuva virkailiaj =)
Lähetetty: 09 Maalis 2007 21:04
Kirjoittaja simo
yhdistelmä anturi tuli : hinta 255€ !!
Lähetetty: 09 Huhti 2008 21:26
Kirjoittaja simo
jos sinulla on sellainen "varrenpäässä oleva koho"-anturi, irroita kohon varsi potikasta ja kiinnitä se toiselle puolen potikkaa, niin täyttyvä/tyhjenevä toiminto vaihtaa paikkaa. Potikka tulisi asentaa tankin keskikohtaan korkeussuunassa. Kohon varren pituudella säädetään kohon liike välillä nolla-sata, eli kohon maatessa tankin pohjalla potikan tulee olla toisessa ääriasennossaan ja kohon ollessa tankin kattoa vasten toisessa ääriasennossaan.