tv dvd combo veneeseen

Puuveneiden sähkölaitteet. Sytytys- lataus- ja lisälaitteet.
Avatar
S.Tuominen
Viestit: 309
Liittynyt: 27.04.2003 15:40
Paikkakunta: Uusikaupunki

tv dvd combo veneeseen

Viesti Kirjoittaja S.Tuominen » 16.04.2011 22:02

Käyttökokemuksia kaivataan Gigantin kauppaamasta Saga 19" tv/dvd kombosta.
Ajatuksissa olis tilata kyseinen kapine veneeseen mutta hieman mietityttää tuleeko hankittua halvalla/"pian uusittavaa". Mitä mieltä on raati ja onko jo kokemuksia ko. laitteesta?
"Kaikki paitsi Puuveneily on turhaa! ;)"

Avatar
Veli-Matti
Viestit: 7971
Liittynyt: 08.10.2003 21:59
Paikkakunta: Varjakka

Re: tv dvd combo veneeseen

Viesti Kirjoittaja Veli-Matti » 04.05.2011 15:50

Palijko semmonen maksaa - mulla on pilipsin vastaava mutta se on vaa seittemän tuumanen ja tarkotus on hankkia isompi vesternejä varten....?
Veli-Matti

http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;


"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."

Avatar
S.Tuominen
Viestit: 309
Liittynyt: 27.04.2003 15:40
Paikkakunta: Uusikaupunki

Re: tv dvd combo veneeseen

Viesti Kirjoittaja S.Tuominen » 04.05.2011 20:20

No se saga maksaa ~220€, mutta itse päädyin jo Finluxin 16" telkkuun.
Siinä (Finlux) pitäs pyöriä videot yms. suoraan USB tikusta.
Toki videot/musiikin joutuu ensin lataamaan jostain tikkuun, että sellanen lisäjobi siinä on dvd kiekkoihin verrattuna.

Lisäksi 16" koko oli mulle loppuviimeksi paljon sopivampi. Saan sen kääntyvällä telineellä asennettua siten että voi katsoa vaihtoehtoisesti joko keulan tai ajokajuutan suunnalta.
Ja onhan se tottakai niinkin että 16" "valaisin" (taustavalo) kuluttaa ainakin jonkin verran vähemmän energiaa kuin esim 19" vastaava.
"Kaikki paitsi Puuveneily on turhaa! ;)"

Ande
Viestit: 1182
Liittynyt: 08.08.2003 13:35

Re: tv dvd combo veneeseen

Viesti Kirjoittaja Ande » 04.05.2011 20:34

Jep, mitä pienempi sen vähempi imasee virtaskaa.. Ostin talvella poitsulle prismasta tuommosen 19" combon ja on pelittänyt loistavasti, vaikkei mikään merkkivehje olekkaan samanlaisen mutta 15" meinasin ostaa nyt paattiin. Merkki on DiVision tjsp. :)
E mare libertas

janix761
Viestit: 80
Liittynyt: 07.05.2011 22:40
Paikkakunta: liperi

Re: tv dvd combo veneeseen

Viesti Kirjoittaja janix761 » 09.08.2011 2:46

:P :P sen oon päättänyt etten giigaantista osta yhtään vehjettä omaan talouteen pari laitetta olen hommennut ja takuu korjaukset on hoidettu tosi huonosti.. mitä tv/dvd tulee niin exberteiltä kävin viime vuonna ostamassa DIVISiON merkkisen 22T kapistuksen 50wattia tunnille vie sähköö maxsimissaan kyseinen telkusta löytyy 220v tai 12 voltin liitäntä kaapelit. hyvin ainakin 2 kesää pelittänyt otin varuilta viel sen exberttien 5 vuoden takuun et jos vaik putoaa lattialle ja menee rikki :) :) niin saan uuden tilalle

Vastaa Viestiin