Mitään 2-akkujärjestelmää en tee vaan yksinkertainen avoveneen sähköistys.
Lataus/käynnistysvirtapiiri moottorissani on 24 V eli akut on kytkettävä sarjaan. Akuista + -kaapeli suoraan päävirtakytkimelle josta lähtee startille ja sieltä kautta laturille.
Seuraavaksi päävirtakytkimeltä + -veto muuntajan (24V

Onko yllä kuvattu ajatus oikeansuuntainen? Lisäksi tietysti maat startilta, akuista ja sähkökeskuksesta.
Onko päävirtakytkimeltä vedettävä kaapeli startin kautta laturille vai voiko vetää päävirtakytkimeltä omat johdot sekä laturille, että startille eli miten asia kuuluu oikeasti tehdä?
Tyhmiä kysymyksiä mutta sähkö on allekirjoittaneelle aika utopiaa... -ajattelin kumminkin yrittää oppiakseni jotain uutta ja tunteakseni projektiveneen sähköjärjestelmän.
Niin ja vielä että mites nuo vedot virtalukolle ja öljynpaine/lämpömittareille + anturin merkkivaloille? Voiko ne plussat vetää mistä?