Tupakin sytytinpistokkeesta kannettavalle voimaa
-
Joo hyvin nuo virrankulutuksen puolesta toimii jos tässä nurkilla pyörii niin että pääsee aina 1-2 päviän välein pistokkeeseen, tai jos ajaa koneella. Ei siinä mitään. Itse kun vaan olen varsin vanhanaikainen noissa sähköpeleissä... sen jälkeen kun niitä hieman opiskeli, tulin siihen tulokseen että sähköä ei tarttis olla merellä ollenkaan
Liian monta "ehkä" vaihtoehtoa. Ja milestäni läppärit on kyllä yksi perkeleitä... veneessä tai työmaalla, aina nurin, ja enhän minä toimistoonkaan venettä ota ;) ;) ;)

-
Tuota aurinkopaneelia olen haikaillut, kun ei enää tule kohkittua öitä merellä siikojen perässä(EU- kielsi siian ajoverkkopyynnin, ettei jää delfiinit verkkoon?), jää ajelut vähemmälle. Siinä tuo Sea Clear ja läppäri on ollut korvaamaton. TV:stä tulee varmaan katsottua pääasiassa uutiset, jos sitten sateisena iltana jonkun elokuvan, kun tuon Digivouhotuksen jälkeen piti heittää vanha matkaTV kierrätykseen. Mielenkiintoista nähdä jos 1,8GHz Pena 4:n kiinteällä koneella ja digipalikalla näkee television. Mulla on käytössä 200Ah:n hupiakku, kyllä sillä virranpuolesta jonkun tunnin voi katsella.
-
Otan vähän takaisin tuossa edellisessä kirjoittamaani. Tottakai jos tilanne on se että harrastaa sellaista missä se läppäri ym. tarvitaan kuten tuossa mitä kirjoitit - tai tekee duunia - niin silloinhan on hyvä ottaa se läppäri mukaan niin turvallisuuden kuin ajantapamisenkin vuoksi.
Lähinnä tuossa vaan ajattelin tilannetta jossa läppäri pitää olla mukana ainoastaan ja vain siksi koska se on läppäri, ja se vaan kuuluu ottaa mukaan
Vähän niin kin tilanne tuon Kanervan txtari kohussa Johanna T:n tilanne,e ttä hän on julkkis siksi kun on julkkis
Lähinnä tuossa vaan ajattelin tilannetta jossa läppäri pitää olla mukana ainoastaan ja vain siksi koska se on läppäri, ja se vaan kuuluu ottaa mukaan

Vähän niin kin tilanne tuon Kanervan txtari kohussa Johanna T:n tilanne,e ttä hän on julkkis siksi kun on julkkis