www.apyachting.fi

Käyttäjien kotisivuja, kunnostuskertomuksia ja projektipäiväkirjoja veneistä sekä linkkivinkkejä.
Avatar
venealeksi
Viestit: 484
Liittynyt: 17.04.2003 16:22
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

www.apyachting.fi

Viesti Kirjoittaja venealeksi » 13.08.2012 19:51

Moi.
Hiukan ujostuttaa :P mutta yrittänyttä ei laiteta. Ja keväällä tuli pakkorako vaihtaa hommia. Nyt tehdään sitten venehommia hiukan enemmän tosissaan.
Tän enempää en aio mainostaa palstalla mutta toivottavasti asiallinen tiedonanto suodaan. :)

Kuun alussa starttasi yritys nimeltä APYachting Oy joka toistaiseksi olen minä.
Tarkoitus on valmistaa ja myydä verkkokaupan kautta, puuveneisiin ja miksei muihinkin paatteihin sekä meri henkisille ihmisille erilaisiä härpäkkeitä kansainvälisesti.

Kutsuisinkin nyt kaikki palstalaiset tutustumaan webkauppaan.
http://www.apyachting.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

Siellä on myös mielenkiintoisia artikkeleita joita on tarkoitus lisätä.

Ja jos kiinnostaa seurata kuinka hanke etenee löydät yrityksen myös facebookista.
http://www.facebook.com/ApYachting" onclick="window.open(this.href);return false;
Saa vapaasti tykätä että kaveritkin näkee.

Aleksi
PS: Mikäli itse valmistat jotain venetuotteita joita haluaisit web kaupan kautta maailmalle niin ota yhteyttä.

pesäpaatti
Viestit: 94
Liittynyt: 08.07.2014 18:36

Re: www.apyachting.fi

Viesti Kirjoittaja pesäpaatti » 14.07.2014 18:02

Moi

Mitä APYachtingille kuuluu ?

Olen aktiivisesti seuraillut suurella mielenkiinnolla www-sivuillanne erilaisia artikkeleja ja ajatuksena on ollut joskus pysähtyä vierailulle, onhan veneveistämöllä oma tunnelmansa.

Avatar
venealeksi
Viestit: 484
Liittynyt: 17.04.2003 16:22
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: www.apyachting.fi

Viesti Kirjoittaja venealeksi » 14.07.2014 19:55

Moi.

Hyvä kysymys.
Hiukan muutosta on ilmassa.
Korjaus toiminta on haukannut isoimman osan ajasta. mm. Eilen yöllä tulin taas tekemästä sähköjä erääseen meriristeilijään.
Ja web kauppa on osoittautunut enemmän hankaluudeksi kuin tulolähteeksi.
Samalla koitan toipua hitaan startin hankaluuksista jotka on laittaneett talouden todella tiukille. Mutta eiköhän tästä rypistetä kun tehdään kunnon hommia kohtuullisella hinnalla. Jo tilanneet asiakkat tuntuu tykänneen. Ja vanhat asiakkaat on tilanneet kovasti lisää töitä.

Muutoksia on ollut pakko tehdä kuitenkin ja kesän aikana ne ottaa muotoaan.
Keskitymme nyt veneiden korjaustoimintaan ja olen tehnyt niin paljon keikkahommia Espooseen, Helsinkiin, Poriin ja Päijänteen rannoille että tämä keikkakorjailu taitaa olla se tuleva toimintatapa.

Web sivut ja alkuperäinen sposti on juuri alhaalla kun pyrin saattamaan ne oikeanlaiseksi kuvaamaan muuttunutta focusta.

Olit sitten Vanha Asiakas tai Tuleva Asiakas niin saat minut kiinni numerosta 040 321 8937.
Tai sähköpostilla osoitteesta apyachting@gmail.com

Terveisin
Aleksi

Avatar
CMK77
Viestit: 53
Liittynyt: 02.07.2014 8:44

Re: www.apyachting.fi

Viesti Kirjoittaja CMK77 » 15.07.2014 10:08

Kannattaisiko laittaa yhteystiedot kotisivuille sen tyhjän ruudun tilalle?

Todella yksinkertainen sivusto on parempi kuin tyhjä sivu jolloin jotkut voivat luulla että yritys on mennyt nurin...

Avatar
venealeksi
Viestit: 484
Liittynyt: 17.04.2003 16:22
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: www.apyachting.fi

Viesti Kirjoittaja venealeksi » 16.07.2014 23:09

Juu kyllä ne yhteystiedot auttaa kovasti.

Mutta nyt on parempaa. Eli päivitetyt websivut: http://www.apyachting.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Mukana on iso nippu Tee Itse ohjeita laudan vaihdosta ja kaaren korjauksesta sekä muuta luettavaa artikkeli osiossa.

Mutta verkkokauppa puuttuu.
Keväällä kävi niin että verkkokaupan asiakkaat joutuivat kärsimään viiveistä korjaustöiden viedessä ajan kun tuli konerikkoja joita ei ehtinyt tekeen. Joten katsoin paremmaksi keskittyä valikoituihin tehtäviin. Ja jätän tuon verkkokaupan toistaiseksi hautumaan.

Palvelun tarjoajasta johtuen rekisteröinnissä on vielä ongelma mutta tulee kuntoon lähipäivinä.

Aleksi

Vastaa Viestiin