Kommentteja uudesta ulkoasusta ja muusta

Kirjoita palautetta Puuvene.fi:stä; esitä parannuksia ja linkkivinkkejä, raportoi viallisista linkeistä tai kehu ja kannusta.
Vastaa Viestiin
Northling
Viestit: 2755
Liittynyt: 23.04.2003 11:16
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Kommentteja uudesta ulkoasusta ja muusta

Viesti Kirjoittaja Northling » 10.02.2010 21:31

No

Mitäs sitten tehrään kun täälläkin kirjoitteleva sankari tilas viimekeväänä terävästi mahonkiset nimi- ja rekkarikyltit ja jätti sitten laskun maksamatta?

Nyt sais nätit Erika nimiset kyltit erullisesti, kun tilaaja ei vastaa puhelimeen eikä sähköposteihin.

Tollanen yks mulkvisti, joka jättää laskut maksamatta vie mielekkyyden ja kannattavuuden koko hommalta.
Meikä hakee mahonkia ja höylää, hioo ja jyrsii viimeistä päivää kun kiirekin vissiin oli ja sitten jää palkka saamatta!!!

Ketuttaa, en taira kylttejä viittiä tehrä tänä keväänä muuten kuin etumaksulla.

Nortti
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing

Avatar
Veli-Matti
Viestit: 7971
Liittynyt: 08.10.2003 21:59
Paikkakunta: Varjakka

Re: Kommentteja uudesta ulkoasusta ja muusta

Viesti Kirjoittaja Veli-Matti » 10.02.2010 21:46

Viittaisin mielelläni edelliseen viestiini mutta sulla taitaa yrittäjänä hieman eri asia kuin yksityisellä henkilöllä...
Mutta paljonhan se antoi vinkkiä jo tuo "Erika"

;-)
Veli-Matti

http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;


"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."

manteli
Viestit: 596
Liittynyt: 10.03.2004 9:51
Paikkakunta: Täl pual jokke
Viesti:

Re: Kommentteja uudesta ulkoasusta ja muusta

Viesti Kirjoittaja manteli » 11.02.2010 9:03

"Ketuttaa, en taira kylttejä viittiä tehrä tänä keväänä muuten kuin etumaksulla."

Taitaa olla ainoa oikea asenne nykymaailmassa, toi... 8\

t. Jaakko

Avatar
Mikko Lehtikanto
Viestit: 171
Liittynyt: 24.07.2007 11:33
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kommentteja uudesta ulkoasusta ja muusta

Viesti Kirjoittaja Mikko Lehtikanto » 11.02.2010 9:42

Northling kirjoitti:No

Nyt sais nätit Erika nimiset kyltit erullisesti, kun tilaaja ei vastaa puhelimeen eikä sähköposteihin
Nortti
Onkos ne minkö kokuset, näköset ja muotoset. Perkeleen nätit tietysti. Jos vaihtas venneen nimen kylttiin käypäseks niinkun eräs vanhaisäntä teki sukupolvenvaihoksen yhteydessä kun osti tilan rahoilla käytetyn hautakiven ja muutti oman nimensä kivveen käypäseks.

Northling
Viestit: 2755
Liittynyt: 23.04.2003 11:16
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Kommentteja uudesta ulkoasusta ja muusta

Viesti Kirjoittaja Northling » 11.02.2010 10:19

Moro

Juu, hehe...

tämmöset:
Kuva
Koko on 500x140 mm
Komiaa khayamahonkia ja pinta hiottu käsin syiden suuntaisesti, kasteltu välillä ja hiottu uudelleen karvojen poistamiseksi.

Nortti
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing

Avatar
Donna 28
Viestit: 2729
Liittynyt: 08.01.2008 21:10

Re: Kommentteja uudesta ulkoasusta ja muusta

Viesti Kirjoittaja Donna 28 » 18.02.2010 11:04

Mikähän tätä nyt vaivaa, kun yrittää kirjautua sisään, puuvene.fi tunnistaa minut Donna 28, sitten kun yrittää keskustelupalstalle, niin se alkaa huutamaan kirjautumista ja sitten kun kirjautuu, yrittää saada viestiä sisään on kirjauduttava vaikka kuinka monta kertaa uudelleen ja uudelleen. Jos on hyvä tsäkä niin kuin nyt, niin yllätys yllätys, pääsinpä sisään. Vaikeutena tuntuu olevan, vaikka on kirjoittanut, että kirjaudu automaatisesti sisään, on automaatti välillä poistunut kuvioista. Tämä pelasi jo minulla välillä oikein hyvin, mutta ei taas. Lieneekö se syynä, että keskustelen palstalla näin "työaikana" päivisin ja kotikoneella iltasin. Mutta joskus kun, ne harvat kerrat, jotka olen ulkomailta pelannut tätä kirjaudu peliä, on nekin onnistunut kohtuudella, se oli kuitenkin ennen tätä uudistusta. Onko minussa vikaa, voi ollakin ??? vai mikä mättää. 8} ;-)
Silloin kun eri keskustelupaikkojen punaiset pallot (ympyrät) eivät pala ja olet kirjautunut ja sinut on tunnistettu, joutuu kirjautumaan niin kauan, että punaiset pallot palaa, muuten ne ovat harmaina. 8o 8} 8-|
Donna 28

Avatar
Jape
Viestit: 1628
Liittynyt: 02.07.2003 8:56
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kommentteja uudesta ulkoasusta ja muusta

Viesti Kirjoittaja Jape » 18.02.2010 11:27

Varmaan eri koneiden asetuksissa on joitain eroja ja se johtuu siitä

Avatar
Mikko Lehtikanto
Viestit: 171
Liittynyt: 24.07.2007 11:33
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kommentteja uudesta ulkoasusta ja muusta

Viesti Kirjoittaja Mikko Lehtikanto » 18.02.2010 16:26

Jape kirjoitti:Varmaan eri koneiden asetuksissa on joitain eroja ja se johtuu siitä
Kyllä ne ongelmat on täällä järjestävän seuran puolella. Itse en anna selaimen muistaa salasanoja ja ainakin minulla kaikilla koneilla, selaimilla ja käyttöjärjestelmillä saa useampaan kertaan kirjautua. Tuo kirjautuminen vain portaalisivulta on saatu siis jossain vaiheessa rikki, jos se nyt koskaan edes toimi.

itse kirjaudun nykyisin vain tuosta vastaa napin kautta jos tulee tarve osallistua keskusteluun. Silloin yksi kirjautuminen riittää.

JussiA
Viestit: 300
Liittynyt: 27.02.2005 19:25

Re: Kommentteja uudesta ulkoasusta ja muusta

Viesti Kirjoittaja JussiA » 18.02.2010 17:58

Sama virsi täälläkin. Tuon vastaa nappulan kautta pääsen sisälle mutta vielä en ole keksinyt mistä saan kirjattua itseni ulos..

Avatar
Jape
Viestit: 1628
Liittynyt: 02.07.2003 8:56
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kommentteja uudesta ulkoasusta ja muusta

Viesti Kirjoittaja Jape » 18.02.2010 20:39

Mulla on toiminu kans ihan moitteettomasti. Tuolla puuvene.fi sivulla kirjaudun ja sitten avaan foorumin uuteen ikkunaan.

Avatar
Donna 28
Viestit: 2729
Liittynyt: 08.01.2008 21:10

Re: Kommentteja uudesta ulkoasusta ja muusta

Viesti Kirjoittaja Donna 28 » 21.02.2010 16:55

Minulle ei kyllä sano mitään, mikään selain :P ???
Donna 28

Avatar
Notreal
Viestit: 2014
Liittynyt: 22.04.2008 0:10

Re: Kommentteja uudesta ulkoasusta ja muusta

Viesti Kirjoittaja Notreal » 21.02.2010 17:39

Donna 28 kirjoitti:Minulle ei kyllä sano mitään, mikään selain :P ???
Donna 28
Heh, on se Donna aika nörtti... :-)
Notreal
Veneilyä Suomessa jo ensimmäisessä sukupolvessa.
Princess OJ8834

Vastaa Viestiin