Uusi tapahtuma: Purjehduspäivänä (19.8.) jaetaan veneet vapaat paikat vieraille!

Ilmoita kalenteriimme kesän tapahtumia, kerro kokemuksia edellisiltä vuosilta, kysele mukaan lähtijöitä tai etsi gastin paikkaa kesän purjehduksiin
janneimpio
Viestit: 41
Liittynyt: 04.01.2006 21:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Uusi tapahtuma: Purjehduspäivänä (19.8.) jaetaan veneet vapaat paikat vieraille!

Viesti Kirjoittaja janneimpio » 30.06.2017 14:40

Hei kaikille!

Olen ollut rakentamassa uudenlaista yhteisöllistä tapahtumaa, Purjehduspäivää, joka järjestetään 19. elokuuta. Heitän nyt haasteen kaikille puuvenepurjehtijoille. Nyt olisi mahdollIsuus vietään hieman erilainen elokuinen lauantai purjehduksen merkeissä.

Ajatuksena on kutsua omaan veneeseen tyhjille paikoille purjehduksesta kiinnostuneita, kertoa purjehtimisesta, jakaa heille kokemuksia veneilystä ja näyttää osallistujille Itämerta. Tätä ovat varmaan monet tehneet jo aiemmin omassa kaveriporukassa, mutta nyt vieraaksi voi tulla periaatteessa kuka vaan veneilystä kiinnostunut.

Kipparien ja gastien ilmoittautuminen hoituu verkkosivulla (http://purjehduspaiva.fi). Tapahtuma ei maksa osallistujille mitään.

Verkkosivun ilmoittautumispalvelu hoitaa veneiden miehistövaraukset automaattisesti. Kippari saa tiedon varaajista.

Ajatus voi kuulostaa ensin oudolta, mutta on hieno tapa tutustua jopa ensimmäistä kertaa purjehdukseen. Kukin kippari vastaa luonnollisesti vieraistaan. Legejä voi päivän aikana olla yksi tai useampi. Kippari päättää. Paikkakunnalla ei ole väliä.

Itse olen jo ilmoittaunut veneeni palveluun ja miehistöpaikoille on riittänyt tulijoita.
Olisi hienoa saada mukaa lisää purjehtijoita, sillä nyt olisi paljon tulijoita veneisiim.
Tiedoksi vielä, että taustalla toimii voittoa tavoittelematon yhdistys.

Tervetuloa mukaan!

Janne

Tapahtuman Facebook-sivut:
Http://www.facebook.com/purjehduspaiva